Informatie

Wij zijn continu op zoek naar de beste manier om onze klanten, in dit geval u als ouder/verzorger, te bereiken en op de hoogte te houden van de gebeurtenissen in en rondom de school. Wij informeren u via:

1) Onze website (www.emmaus-rotterdam.nl) staat veel belangrijke informatie voor u als ouder/verzorger. We geven zo min mogelijk brieven op papier mee. Niet alleen is de website een snellere en directere manier om met u te communiceren, de hoeveelheid papier neemt hierdoor ook weer significant af en dat is weer goed voor het milieu! Kijk dus regelmatig op onze website.

2) Daarnaast gebruiken we voor de informatie aan ouders de schoolapp Parro. Deze app is gekoppeld aan ons administratiesysteem en biedt zowel u als ons vele mogelijkheden met betrekking tot de communicatie met elkaar. In de eerste weken van het nieuwe schooljaar krijgt u hier verder informatie over. Van belang is het dat u altijd, ook bij wijziging, het correcte e-mailadres aan ons doorgeeft. Dit kunt u doorgeven bij de groepsleerkracht en bij de receptie. Met deze Parro-app blijft u op de hoogte van alle gebeurtenissen in de klas en op school.

3) Ook ontvangt u via ons administratiesysteem ParnasSys e-mails waarin inhoudelijke informatie wordt gedeeld. De laatste vrijdag van de maand ontvangt u van ons de nieuwsbrief.

4) De Emmausschool kunt u ook volgen via onze social media accounts: emmausbasisschoolrotterdam op Instagram en @emmausbasisschool op Facebook.