Categorie PQR

Parro

Met de Parro-app blijft u op de hoogte van alle gebeurtenissen in de klas en op school.

Passend onderwijs

Voor ieder kind moet nu én in de toekomst plek zijn in het onderwijs, ook als extra ondersteuning nodig is.

Pedagogisch klimaat

Als basisschool streven wij naar een veilig en prettig onderwijsklimaat voor uw kind waar hij of zij met veel plezier, enthousiasme, leergierigheid en ontwikkelingsdrang naar toe zal gaan.

Peutergroepen

Er zijn peutergroepen van De Rotterdamse Peuterschool op beide locaties.

Preventie schoolverzuim

We gaan ervan uit dat u tijdig uw kind voor de schooldag afmeldt.

Privacy

Bij vragen en onduidelijkheden over privacy binnen de school. Neem dan contact op met de schooldirecteur binnen de school.

Rapportfolio

We werken met rapportfolio’s waarin werk verzameld wordt waar uw kind trots op is en waar de vorderingen en afspraken omtrent het leren van uw kind in verzameld worden.

Rekenonderwijs

Hoe geven wij dit vorm?

Resultaten en Uitstroom

Voor de eindopbrengsten en de uitstroom verwijzen wij naar de schoolgids te vinden op de website.

RVKO

De Rotterdamse Vereniging voor Katholiek Onderwijs biedt ouders en leerlingen hoogwaardig, eigentijds primair onderwijs gebaseerd op een steeds vernieuwende katholieke traditie en op persoonlijke betrokkenheid van eenieder.
Pagina 1 van 2Eerste   Vorige   [1]  2  Volgende   Laatste